هلنا جونهلنا جون، تا این لحظه: 11 سال و 29 روز سن داره

***** هلنا جون *****

تولد یک ماهگی عسل مامان و بابا ، هلنا جون

1392/2/15 15:08
نویسنده : مامان و بابا
2,134 بازدید
اشتراک گذاری

به سلامتی هلنا جون یک ماهه شد. خدا رو شکر هر روز داره بزرگ تر می شه و این خیلی خیلی خوبه. الان بیشتر از قبل به صداها و حرکت عکس العمل نشون می ده . ما هم برای تولدش یه جشن کوچولوی سه نفری گرفتیم . به امید روز تولد یک سالگی عزیز دلمون.

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

کیک یک ماهگی

قلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلبقلب

هلنا و کیکش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ثنا
13 اردیبهشت 92 11:44
تولد يه ماهگيت مبارك خوشتله.
هما
13 اردیبهشت 92 18:00
الهی الهی!!!!!! الهی من فداش بشم هلنای ماهم تولد 1ماهگیت مبارک ایشالا که100ساله شی!نه!!!!120ساله شی! نه!!!!120سال کمه همیشه زنده باشی بوس بوس بوس اون لپای تپلیتو. ایشالا سلامت باشی هلنای من
هما
13 اردیبهشت 92 18:03
راستی!!! الان من با مادرجون و خاله زهره و خاله زری و خاله حمیده و سارا و صبا نشستیم تو خونه ی ما. همه باهم عکساتو دیدیم و دلمون برات ضعف رفت.کاش هروز کنارت بودم هلناجونم دوشت دالم عجیجم
سمایـــــــــــــ"دختر دایــــــی"
13 اردیبهشت 92 22:35
سلااااااااااااااااام تولدت مبارک عسیس دلم...از حسودی هما خانومم ک شده عسیییییییییییسم! الهی من دلم براش ضعف رفت... شاید فردا یه سر اومدم پیشش. میبوسمت هلنا جوونم(از دو تا فلکه بالاتر)
سمایـــــــــــــ"دختر دایــــــی"
13 اردیبهشت 92 22:43
مری جون،علی اقا،هلنا جون،بابا ما خودمونو کشتیم از بس براتون نظر گذاشتیم و دلمون همش برای هلنا تنگ شد! بابا خب شمام بیاین وب ما! دعوتتون کنم؟! باشه: سلام دعوتین به وبلاگم با قسمتی از تاریخ زن... منتظرتونماااااااااااااااا
مامان آیسا
15 اردیبهشت 92 3:05
سلام مامان و بابای هلناجون.خوبین؟هلنای عزیز خوبه؟تولدشو تبریک میگم بهتون.سارای عزیزم از تولد این دخترخوشگل بهم خبرداد .اومدم تا حسابی بهتون تبریک بگم.تولد یه دختر یعنی تولد یه فرشته روی زمین.امیدوارم زیر سایه شما سلامت و شاد بزرگ بشه.عکساش هم خیلی نازه ماشالله.
سارای
16 اردیبهشت 92 1:05
ماه منهههههه
هما(دخترخاله)
16 اردیبهشت 92 1:14
سلااااام اومدم بگم دلتنگتم خاله جونم... همینطور دلتنگ هلنا دوستون دارم.بوس
miracle
16 اردیبهشت 92 1:29
سلام هلنا کوچولو تولدت مبارک الهیییی چشات چقد نازه الهی فداشون بشم ایشالا تولد صدو بیست سالگی بگیری خانوم کوچولو خدا برا مامان بابا حفظت کنه چشم حسودا کوووووووورررررر اسپند دود کنین براش.
سارای
19 اردیبهشت 92 13:00